DET ER ALTSÅ TIL GRIN…

Posted: september 20, 2009 in Nyheder

Det er ikke så ofte jeg køber Trav & Galop, men i går lørdag syntes jeg lige, at det skulle med hjem en tur.

Sad i dag og lurede lidt på tips osv. Her fandt jeg et “fejltrin”, der kort og godt skal omtales.

Det gælder Skellefteås 3 .løb tirsdag.

Her tipper Mediaproffsen nr. 7 Sebastian Palema. Det er selvfølgelig ikke “ulovligt”, men i min bevidsthed er det et HELT TOTALT misvisende tips.

Ydermere står der i omtalen til løbet, at hesten møder klart lettere modstand end normalt.

HELT KLART NEJ, siger jeg!

Hesten har tjent 118.500 sek. Dermed har den tjent næstmindst i feltet.

Ydermere møder den heste som Lamal Jubb, der flere gange har mødt de allerbedste svenske 4-åringer. Den har spor 2, og taber næppe løbet.

3 Mo Simon er også en meget fin hest, og en hest der slår Sebastian Palema 8 gange ud af 10 mulige. 1 Call On Me og 10 Nash er også jævnbyrdige med Mediaproffsens vindertip, men bestemt bedre chancer pga. sporene. Også er der også 6 Doyouwanttodance, der også slår Sebastian Palema, hvis ellers hoppen ikke fejler.

Endvidere omtales startmetoden som værende en fordel for Sebastian Palema.

Hertil kan fortælles, at den har startet 3 gange i autostart så langt. 2 af gangene er det endt i håbløs galop. Nu er den udstyret med spor 7 næstyderst på vingen, hvorfra den skal nok få sine problemer.

Nu er travløb som bekendt travløb, men jeg vil gå så langt som til at sige, at denne form for vejledning er lig ren og skær vildledning.

Vil æde min gamle hat på, at Sebastian Palema står i omtrent 8 x pengene ved tirsdagens start.

Og det er vel og mærke ikke spilbart!

Af Jesper Bruhn

Skriv et svar

