BRIONI MOD NY TRIUMF?…

Posted: november 7, 2009 in Nyheder


Lækre Brioni og kusk Joakim Lövgren…

Søndag afvikles der Breeders Crown 2009 i Tyskjland.

I løbet for de 5-7 årige er der rigtig gode heste med.

Ex-danske Benny Christensen sidder i øvrigt op bag 1 Roayal Diamond.

Løbet ligner en kamp mellem Brioni og Sir Karan. To meget gode heste, der holder absolut international klasse.

01 Royal Diamond BR mit Benny Christensen (Skurup, SE)
02 Brioni mit Joakim Lövgren (43/Skurup, SE)
03 Sir Karan mit Roland Hülskath (34/Mönchengladbach)
04 Armstrong As mit Thomas Panschow (42/Bladenhorst)
05 Odessa Santana mit Michael Schmid (42/Oberhausen)
06 Gustav Diamant mit Gerd Biendl (52/München)
07 Unforgettable mit Arnold Mollema (60/Wolvega, NL)
08 Corleone mit Olivier Monshouwer (36/Aschheim)

Mere info: http://hvt.de/web/home.nsf/Download/BC_Entlastung_2009.pdf/$File/BC_Entlastung_2009.pdf

Skriv et svar

